Wpadka KFC
KFC zdecydowała się, w swojej nowej akcji promocyjnej, wesprzeć finansowo Ośrodek Badań nad Cukrzycą reklamując równocześnie dwa litry „cukru w płynie”. Trzeba przyznać, że bardzo sprytne!
Zdjęcie plakatu promującego nową akcję Kentucky Fried Chicken błyskawicznie obiegło sieć. Komentarze były raczej złośliwe.
– Po prostu nie mogę zrozumieć, co sobie myśleli marketingowcy KFC, kiedy decydowali się na tę akcję. Obrazek mówi wszystko. Kup dwa litry napoju – z 800 kaloriami i 56 łyżeczkami cukru! – za 2,99 i dolar pójdzie na Ośrodek Badań nad Cukrzycą – pisze komentator Huffington Post. – Szczerze mówiąc, nie wiem, jakim cudem JDRF się na to zgodzili – dodaje.
Akcja chwały firmie nie przyniesie. To, że coś można zrobić nie znaczy od razu, że należy. Czasem dobrze jest najpierw pomyśleć. Powyższy komentarz jest jednym z bardziej wyważonych …
(fot. za huffingtonpost.com)