Spot promujący Warszawę na EURO 2012
W ciągu zaledwie kilku godzin filmik stał się hitem na portalach społecznościowych. Zdaje się, że internautom nie spodobała się koncepcja kreatywnych z agencji 😉 Oto kilka komentarzy na gorąco z sieci:
„To jest jakaś pomyłka. Wstyd po prostu…”, „Myślałem, że to zboczeniec i chciałem po policję dzwonić„, „W czasie oglądania musiałam rękoma podtrzymywać głowę, żeby z żałości i załamania nie padła bezwładnie i z trzaskiem na biurko.”, „To straszne, że ktoś to zrobił Warszawie”, „Warszawa czeka na ciebie. To sobie poczeka”, „Niezła atmosferka horroru. Jako kibic z zagranicy na pewno bym nie przyjechała do Warszawy. Ze strachu, że może mnie coś takiego spotkać„, „Powinien być paragraf za obrazę uczuć estetycznych”.
A twórcy klipu zachęcają „Przekonaj się, jak Warszawa przyciąga na EURO 2012” 😉
Co myślicie?
(fot. youtube /kadr)
[…] wam się podoba reklama z sobowtórem Clooneya? Nam mimo wszystko bardziej od słynnej reklamy ze zboczeńcem promującej […]