Sobowtór George’a Clooneya reklamuje Małopolskę
Celem najnowszej kampanii reklamowej Małopolski jest pokazanie tego regionu jako miejsca przyjaznego inwestorom. Akcja spotu reklamowego rozgrywa się na lotnisku Kraków-Balice, gdzie tłum piszczących fanek czeka na… wydawać by się mogło, George’a Clooneya. Z czasem okazuje się jednak, że tłum nie czeka na Clooneya, ale ….na inwestora. Dlaczego? Bo jak głosi slogan „To inwestor jest gwiazdą w Małopolsce”.
Problem polega na tym, że zamiast prawdziwego George’a Clooneya na ekranie widzimy jego sobowtóra Parviza Ghodsi. Marnym pocieszeniem jest fakt, że wśród wiwatujących na cześć aktora znalazła się prawdziwa Ilona Felicjańska. Złośliwi twierdzą także, że przybyły z zachodu inwestor wygląda dość marnie i nienowocześnie.
Kampania reklamowa oficjalnie ma ruszyć w maju, a film będzie emitowany w zagranicznych mediach. Akcję organizuje Małopolska Agencja Rozwoju.
Jak wam się podoba reklama z sobowtórem Clooneya? Nam mimo wszystko bardziej od słynnej reklamy ze zboczeńcem promującej Warszawę.
(fot. YouTube/screen)
Mi sie podoba, zabawnie jest, na pewno tryliony razy lepsze niz ta warszawska 😛
Inwestor marnie wygląda? Hmm, chyba o to chodziło, że taki sobie niepozorny gościu, ale co tam George – Investorrr jest Investor i marzenie każdej laski 😀
Hmm, założę się, że jakby był prawdziwy Clooney, to byłby wrzask, że za dużo hajsu poszło. Na coś trzeba narzekać, taka nasza polska mentalność…
Mnie się inwestor podoba, choć chyba wolałabym George’a ;p I tak wiadomo, że wszysctko kręci sie wokół pieniędzy
No i elegancko: najpierw reklama ze „zboczencem”, a teraz laski lecace na hajs. I w sumie mysle sobie, ze nie ma w tym nic zlego, nawet sie usmialem, ale oczywiscie Polakom ciezko zlapac dystans albo po prostu lubia sobie potrollowac. Serio uwazacie, ze brak prawdziwego Clooneya to „problem”? Pomyslcie, ile kasy zaoszczedzili 😛 A to ze inwestor wyglada jak oferma, to chyba celowy zabieg, ay? Gdyby wygladal lepiej od Clooneya, to nie byloby elementu zaskoczenia, ze laski na niego leca.
Owszem, choć z drugiej strony przedstawianie inwestorów w taki sposób może nie być do końca korzystne, skoro to oni są grupą docelową. I rzeczywiście, puenta jest dość ciekawa, a i humor nie najgorszy. Poza tym zdjęcia i editing naprawdę profesjonalne – nie wiem, dlaczego ludzie tak bardzo czepiają się wykonania. Cóż, naszych chyba ciężko zadowolić – miejmy nadzieję, że inwestorów nie.
Spoko są te spoty, ładne dziewczyny nie są niczym złym. Tylko gdy ktoś ma kompleksy, to patrzy na nie jak na obiekt seksualny. Przeciez te spty widac, że są z żartem zrobione.
Mnie się podoba. Spoty są pełne energii i na pewno zwróca uwagę. A o to chodzi w reklamie. Oczywiście krakusy wolałyby czegoś filozoficznego, ale na to nie ma miejsca w 30-sekundowej reklamie. Pozdr