Reklama Lidla na Euro. Jacek Gmoch komentuje ceny towarów.
To było jasne. Im bliżej Euro, tym więcej firm będzie starało się wykorzystać tę sportową imprezę w swoich reklamach.
W spocie Lidla wystąpił Jacek Gmoch, który zamiast akcji piłkarskich pokazuje promocje.
„Fenomenalna akcja! Tu widzimy megaduże chipsy – wchodzą po 9,99, a tu już z prawej strony czeka pizza za 4,99…”
Gmoch używa swoich magicznych strzałek, kresek i kółeczek, które doskonale znają wszyscy, którzy oglądają transmisje meczów w TVP. Robi to z charakterystycznym „he he he”. Kampania telewizyjna rozpoczęła się wczoraj, a dziś (22 maja) spoty trafiły do radia. Podoba się Wam ta reklama?
(fot. Sławek/Wikipedia)
Hahah Gmoch mistrz!!Ale dobrze ze udostepnili tez teraz swoja muzyke z reklam do pobrania za darmo wsuper jakosci ,tutaj do sciagniecia
https://www.facebook.com/lidlpolska/app_373782175988079
Jedna z przyjemniejszych kampanii ostatnio.Bez natarczywosci czy jakiejs denerwujacej muzyczki.Do tego osoba która nie wywoluje absolutnie żadnych negatywnych emocji,ogólnie bardzo na plus.