PZPN nagrodzony za logo, które wymiotło orzełka
Tego się chyba nikt nie spodziewał!
PZPN nagrodzony przez UEFA Marketing Awards za kreatywność w działaniach marketingowych. Związek otrzymał specjalną nagrodę jury za działania marketingowe prowadzone w 2011 roku. Dopiero co został przywrócony orzełek na koszulki reprezentacji Polski, a tu taka historia! 😉
Okazuje się, że PZPN był także nominowany w dwóch głównych kategoriach – Strategia Marki (za całościowy koncept uporządkowania i odświeżenia identyfikacji wizualnej związku), oraz Najlepszy Program Lojalnościowy (za stworzenie oficjalnego klubu kibica reprezentacji).
Przedstawiciele PZPN komentują całe zdarzenie następująco:
„Wyróżnienie w konkursie organizowanym przez tak ważną w świecie marketingu sportowego markę odbieramy jako wyraz poparcia dla obranego przez nas strategicznego kierunku działań.”
Czyli, że … nic się nie stało! 😉
(fot. demotywatory.pl)