Bikini z fotokodem
Brytyjskie mistrzynie siatkówki plażowej wynajmują swoje bikini w kontrakcie reklamowym, który zachęca widzów do fotografowania ich „tyłków”.
Zara Dampney i Shauna Mullin wynajęły powierzchnię reklamową na dolnej części bikini reklamując fotokody. Po sfotografowaniu takiego kodu smartphonem użytkownik przenosi się na specjalną stronę internetową – w tym przypadku stronę bukmacherską firmy Betfair. Kody zostały, bardzo sprytnie, umiejscowione na dolnej części bikini zawodniczek, aby przyciągnąć wzrok widzów..
Jest to część umowy sponsorskiej, której kontynuacją będzie olimpiada Londyn 2012. W związku z tym, że jest ogromne zainteresowanie siatkówką plażową, jest duże prawdopodobieństwo, że kampania reklamowa będzie zauważona i zapamiętana przez tak wielu fanów sportu, jak to możliwe – uważa przedstawicielka Betfair.
Jednak profesjonalni zawodnicy siatkówki plażowej twierdzą, że kobieca siatkówka w Wielkiej Brytanii jest postrzegana głównie przez pryzmat seksu. Zawodniczki to symbole seksu, a nie gwiazdy sportu.
Miejmy nadzieję, że mimo fotokodów olimpiada przyczyni się do odwrócenia tej tendencji.
(fot. za dailimail.co.uk)
zwrócić uwagę, że ostatnimi czasy. Dostajemy po dupsku w każdej ważniejszej dyscyplinie i nie jest ważne czy gramy w piłkę nożną, siatkówkę lub koszykówkę we wszystkim przegrywamy i nie pamiętam kiedy coś wygraliśmy, Jest to dołujące i mam obecnie tego dosyć. Brakuje mi aktualnie wielkich nazwisk i postaci w naszym sporcie. Ciekawe kiedy to się zmieni. Przepraszam pesymistyczny, jestem bardzo rozczarowany. Pozdrawiam wszystkich.
ciekawe kiedy przemieszczą się na górne bikini? 😉